CÍLOVÁ ČÁSTKA: | 2.000.000 Kč |
---|---|
PLÁNOVANÝ VÝNOS: | 18-24% p.a. |
Min. částka pro nákup: | 2.000 Kč |
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: |
C Vyšší riziko
![]() |
Zajištění projektu: | Ne
![]() |
Výplata výnosu: | Kdykoliv
![]() |
Zainvestováno 100%
Nezávazná poptávka podíluUživatelé, kteří podporují projekt
V rámci této příležitosti můžete být jedním z investorů platformy Give-Get.com, která zhodnocuje investice pomocí ziskové reklamy. Vše funguje jednoduše: projekt investované peníze vkládá do reklamy různých firem, které tak získávají nové zakázky. Za ty pak platformě odevzdávají poplatek. O správný výběr reklam se stará unikátní algoritmus, který do systému pouští jen ty ziskové.
Investované prostředky se v rámci platformy Give-Get.com přepočítávají na tzv. GiveGet® tokeny. Jedná se o ukazatel zhodnocení investice do ziskové reklamy. Tokeny? Máte pochybnosti? Vůbec nemusíte. Token je vždy kryt hotovostí, což znamená, že vaše peníze stále fyzicky existují a lze je kdykoli vybrat. Takže se na ně můžete dívat jako na klasickou investici, jak jste zvyklí.
INVESTER konkrétně domluvil uvolnění 20 GiveGet® tokenů ve výši 2 milionů Kč, a to za garantovanou cenu 1 GiveGet® token = 100.000 Kč (ten do budoucna poroste). Investovat lze od pouhých 2 000 Kč.
POZOR: Give-Get.com jedná i s velkými investory, a tak není vyloučeno, že objem tokenů za výhodnější cenu může být předčasně ukončen. Aktuálně s platformou probíráme další příležitosti do budoucna.
TIP: Investici si můžete od platformy Give-Get.com nechat vyplatit kdykoli, a to celou či jen o aktuální zhodnocení..Jedná se o výhodu oproti ostatním investicím.
Jedná se o startup na začátku, který po důkladném ozkoušení algoritmů chystá ostrý start pro větší počet zákazníků, tedy firem, které má již nasmlouvané. V rámci tohoto projektu je stanoven rating „C Vyšší riziko“, což ovšem vyvažuje vyšším očekávaným zhodnocením.
Nízké zajištění projektu se kompenzuje kvalitním výběrem firem. U všech, které se do projektu hlásí, platforma Give-Get.com prověřuje jejich kredibilitu a výnosnost. Navíc využívá výše uvedený nekompromisní systém kontroly, který ztrátové reklamy eliminuje hned na začátku.
Investor nakupuje podíl formou tokenu. Investice je prováděna na základě obchodních podmínek třetí strany a to přímo provozovatele plaformy REVENTO PPS a.s. Investor do projektu vloží 100.000 Kč, čímž nakoupí 1 GiveGet® token. To mu umožní participovat na zhodnocení, které platforma investováním do ziskové reklamy firem přináší. V případě splnění všech předpokladů získá 1. rok až 24 % (24 % p.a.), v následujících letech obdobně, dle dosažených výsledků. Token může kdykoli odprodat, přikoupit další může jen v rámci emise či do budoucna od ostatních investorů. Výše uvedená data byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.
Platforma Revento.cz zajištuje klienty, především majitele e-shopů a online prodejce, kterým pomáhá prodávat jejich produkty ziskovou reklamou. S ní pak funguje ruku v ruce platforma Give-Get.com, která shromažduje finance nutné pro běh ziskové reklamy od investorů a přináší jim zhodnocení. To se pro zjednodušení přepočítává na tokeny (ukazatel zhodnocení).
PŘÍKLAD: Internetový prodejce bot se registruje do platformy Revento.cz a dohodne se s ní na provizi, například 500 Kč za každý prodaný pár bot v hodnotě 3 000 Kč. Následně jsou informace poslány platformě Give-Get.com, která zakládá, platí a spouští reklamy, které jsou ziskové z pohledu prodejcem nabídnuté provize. Ozkoušený algoritmus platformy automaticky spočítá důležité parametry (např. ROAS, CPC, vezme v potaz historii konverzního slova za 5 let, např. “hnědé kožené boty”), vybere klíčová slova a porovná vůči provizi, a to vše ještě před spuštěním kampaní k jasné identifikaci, zda reklama bude zisková. V případě, že tomu tak je, dojde ke spuštění kampaní, v tomto případě na boty. Pro přehlednost řekněme, že náklad na prodání páru bot bude v kampaních 100 Kč při s prodejcem smluvené provizi 500 Kč. Z té pak platforma nejdříve vkládá 100 Kč zpět do kampaně, aby plynule prodávala dál. Takto tedy platforma vygeneruje na jediné konverzi zisk 400 Kč a ten následně rozděluje takto: 20 % investorovi, 80 % svému provozovateli (Revento PPS a.s.).
Jedná se o přímou investici do ziskové reklamy, nikoli do společnosti Revento PPS a.s., provozovatele platformy Give-Get.com. Z dané investice jde 90 % přímo do GiveGet® tokenů (tj. do ziskové reklamy) a 10 % z částky je poplatek za zprostředkování, aby se investice mohla z fiat měny převést na tokeny (a zpět), na ozkoušení nových reklam (ověření jejich ziskovosti) a na další rozvoj platformy.
K začátku realizace myšlenky došlo již 10. března. 2021, kdy vznikl prvotní koncept. Účelem prvních 2 etap bylo připravit a rozvrhnout chod společnosti, ověřit algoritmus, vytvořit strategii pro vstup na trh a začít připravovat vstup pro investory. V aktuální III. etapě jde především o rozšíření počtu firem, navýšení investičního kapitálu do reklam a zvýšení výtěžnosti algoritmu.
» Zhodnocení v rámci testování
» White paper projektu
Všechny podrobnosti o platformě, plánovaných etapách, fungování tokenů, zabezpečení atd. si můžete přečíst na webu platformy Give-Get.com zde.
» Více o GiveGet® tokenech
Tokeny jsou vlastně ukazatelem výnosnosti a jsou vždy kryté reálnými penězi. Jejich nespornou výhodou je i to, že jsou navrženy tak, aby se vždy chovaly deflačně (jejich cena kvůli limitovanému množství poroste v čase). Zároveň jsou i likvidní, což znamená, že je lze kdykoli odprodat.
OSLOVUJE VÁS ZHODNOCENÍ PŘES ZISKOVOU REKLAMU?