CÍLOVÁ ČÁSTKA: 2.000.000 Kč
PLÁNOVANÝ VÝNOS: 18-24% p.a.
Min. částka pro nákup: 2.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: C Vyšší riziko ?
Zajištění projektu: Ne ?
Výplata výnosu: Kdykoliv ?
100%

Zainvestováno 100%

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

GIVE-GET.COM: EXKLUZIVNÍ INVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOST 

V rámci této příležitosti můžete být jedním z investorů platformy Give-Get.com, která zhodnocuje investice pomocí ziskové reklamy. Vše funguje jednoduše: projekt investované peníze vkládá do reklamy různých firem, které tak získávají nové zakázky. Za ty pak platformě odevzdávají poplatek. O správný výběr reklam se stará unikátní algoritmus, který do systému pouští jen ty ziskové.

Investované prostředky se v rámci platformy Give-Get.com přepočítávají na tzv. GiveGet® tokeny. Jedná se o ukazatel zhodnocení investice do ziskové reklamy. Tokeny? Máte pochybnosti? Vůbec nemusíte. Token je vždy kryt hotovostí, což znamená, že vaše peníze stále fyzicky existují a lze je kdykoli vybrat. Takže se na ně můžete dívat jako na klasickou investici, jak jste zvyklí.

INVESTER konkrétně domluvil uvolnění 20 GiveGet® tokenů ve výši 2 milionů Kč, a to za garantovanou cenu 1 GiveGet® token = 100.000 Kč (ten do budoucna poroste). Investovat lze od pouhých 2 000 Kč.

POZOR: Give-Get.com jedná i s velkými investory, a tak není vyloučeno, že objem tokenů za výhodnější cenu může být předčasně ukončen. Aktuálně s platformou probíráme další příležitosti do budoucna.

 

VÝHODY TÉTO INVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOSTI

  • Vyzkoušený byznys model – platforma Give-Get.com minulý rok provedla rozsáhlé testování algoritmu na reálných kampaních a dosáhla 87% úspěšnosti při výběru ziskových reklam 
  • Rychlé zhodnocení – platforma za prvních 9 testovacích měsíců dosáhla zhodnocení 36,38 % p.a., teď projekt opouští testovací období a zhodnocení odhaduje na 18–24 % ročně
  • Projekt s potenciálem – platforma má již v této fázi zákazníky, tedy firmy, které mají o získávání zakázek z takové reklamy zájem
  • Perspektivní odvětví – online reklama právě zažívá zlaté časy, neboť kvůli pandemii byla řada značek nucena začít inzerovat v internetovém prostředí, kde najednou přibylo konkurence
  • Investice od 2.000 Kč – lze začít s minimálním vkladem a postupně investici navyšovat, ovšem pozor: cena tokenů poroste (v čase budou zdražovat) a ke koupi jich bude stále méně
  • Vlastnost digitálního aktiva – budete-li chtít, tokeny vám zvládnou otevřít i brány světů uniswap.org a sushi.com, a tím vám i nabídnou možnost, jak investici ještě víc zhodnotit

TIP: Investici si můžete od platformy Give-Get.com nechat vyplatit kdykoli, a to celou či jen o aktuální zhodnocení..Jedná se o výhodu oproti ostatním investicím.

 

 

ZISKOVOST PROJEKTU A MOŽNÁ RIZIKA

Jedná se o startup na začátku, který po důkladném ozkoušení algoritmů chystá ostrý start pro větší počet zákazníků, tedy firem, které má již nasmlouvané. V rámci tohoto projektu je stanoven rating „C Vyšší riziko“, což ovšem vyvažuje vyšším očekávaným zhodnocením.

Nízké zajištění projektu se kompenzuje kvalitním výběrem firem. U všech, které se do projektu hlásí, platforma Give-Get.com prověřuje jejich kredibilitu a výnosnost. Navíc využívá výše uvedený nekompromisní systém kontroly, který ztrátové reklamy eliminuje hned na začátku.

 

MODELOVÝ PŘÍKLAD PRO LEPŠÍ PŘEDSTAVU

 

Investor nakupuje podíl formou tokenu. Investice je prováděna na základě obchodních podmínek třetí strany a to přímo provozovatele plaformy REVENTO PPS a.s. Investor do projektu vloží 100.000 Kč, čímž nakoupí 1 GiveGet® token. To mu umožní participovat na zhodnocení, které platforma investováním do ziskové reklamy firem přináší. V případě splnění všech předpokladů získá 1. rok až 24 % (24 % p.a.), v následujících letech obdobně, dle dosažených výsledků. Token může kdykoli odprodat, přikoupit další může jen v rámci emise či do budoucna od ostatních investorů. Výše uvedená data byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně. 

 

NA ČEM VYDĚLÁVÁ PLATFORMA GIVE-GET.COM

Platforma Revento.cz zajištuje klienty, především majitele e-shopů a online prodejce, kterým pomáhá prodávat jejich produkty ziskovou reklamou. S ní pak funguje ruku v ruce platforma Give-Get.com, která shromažduje finance nutné pro běh ziskové reklamy od investorů a přináší jim zhodnocení. To se pro zjednodušení přepočítává na tokeny (ukazatel zhodnocení).

PŘÍKLAD: Internetový prodejce bot se registruje do platformy Revento.cz a dohodne se s ní na provizi, například 500 Kč za každý prodaný pár bot v hodnotě 3 000 Kč. Následně jsou informace poslány platformě Give-Get.com, která zakládá, platí a spouští reklamy, které jsou ziskové z pohledu prodejcem nabídnuté provize. Ozkoušený algoritmus platformy automaticky spočítá důležité parametry (např. ROAS, CPC, vezme v potaz historii konverzního slova za 5 let, např. “hnědé kožené boty”), vybere klíčová slova a porovná vůči provizi, a to vše ještě před spuštěním kampaní k jasné identifikaci, zda reklama bude zisková. V případě, že tomu tak je, dojde ke spuštění kampaní, v tomto případě na boty. Pro přehlednost řekněme, že náklad na prodání páru bot bude v kampaních 100 Kč při s prodejcem smluvené provizi 500 Kč. Z té pak platforma nejdříve vkládá 100 Kč zpět do kampaně, aby plynule prodávala dál. Takto tedy platforma vygeneruje na jediné konverzi zisk 400 Kč a ten následně rozděluje takto: 20 % investorovi, 80 % svému provozovateli (Revento PPS a.s.).

 

ROZLOŽENÍ INVESTICE

Jedná se o přímou investici do ziskové reklamy, nikoli do společnosti Revento PPS a.s., provozovatele platformy Give-Get.com. Z dané investice jde 90 % přímo do GiveGet® tokenů (tj. do ziskové reklamy) a 10 % z částky je poplatek za zprostředkování, aby se investice mohla z fiat měny převést na tokeny (a zpět), na ozkoušení nových reklam (ověření jejich ziskovosti) a na další rozvoj platformy.

 

 

STAV PROJEKTU A JEHO BUDOUCNOST

K začátku realizace myšlenky došlo již 10. března. 2021, kdy vznikl prvotní koncept. Účelem prvních 2 etap bylo připravit a rozvrhnout chod společnosti, ověřit algoritmus, vytvořit strategii pro vstup na trh a začít připravovat vstup pro investory. V aktuální III. etapě jde především o rozšíření počtu firem, navýšení investičního kapitálu do reklam a zvýšení výtěžnosti algoritmu.

 

DALŠÍ INFORMACE O PROJEKTU

» Zhodnocení v rámci testování

 

 

» White paper projektu

Všechny podrobnosti o platformě, plánovaných etapách, fungování tokenů, zabezpečení atd. si můžete přečíst na webu platformy Give-Get.com zde.

» Více o GiveGet® tokenech

Tokeny jsou vlastně ukazatelem výnosnosti a jsou vždy kryté reálnými penězi. Jejich nespornou výhodou je i to, že jsou navrženy tak, aby se vždy chovaly deflačně (jejich cena kvůli limitovanému množství poroste v čase). Zároveň jsou i likvidní, což znamená, že je lze kdykoli odprodat.

 

OSLOVUJE VÁS ZHODNOCENÍ PŘES ZISKOVOU REKLAMU?