CÍLOVÁ ČÁSTKA: 495.560 Kč
VOLNÝ PODÍL: 13 % ?
Cena za 1% podílu: 38.120 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: C Vyšší riziko ?
76%

Předobjednáno 375.590 Kč z cílové částky 495.560 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

 

Autor projektu chce vytvořit silný marketingový kanál, v rámci platformy TikTok do 2 let pro ČR a SK trh. Za tímto účelem je vytvořena společnost, tvořící tým TikTok Influencerů spolu s marketingovým týmem, který zajišťuje organizaci kampaní pro firmy či mediální. V rámci tohoto projektu jsme po dohodě s autorem snížili cílovou částku. Projekt také poskytl zpřesněné ekonomické výsledky na základě prvních realizovaných zakázek pro Warner Music a Universal Music.

 

POPIS INVESTIČNÍHO ZÁMĚRU

Nová platforma TikTok začíná být v rámci světového rozvoje sociálních sítí velmi známou a to je na začátku své existence. V dnešní době má již početnou základnu uživatelů, která každý den roste. Věk uživatelů na platformě tvoří z 66% lidé do 30 let. Zbylých 34% tvoří uživatelé v rozmezí 30 - 50 let.

Petr Horálek se jako autor projektu WELOVEFUN na platformě TikTok pohybuje od jejího začátku a za tu dobu nasbíral řadu již zasmluvněných tvůrců kampaní, kteří mají v současné době přes 1.100.000 sledujících uživatelů v ČR a SK. V budoucnu očekává velký nárust jak uživatelů tak tvůrců platformy a tím i zájem ze strany potenciálních klientů. V současné době začíná být větší zájem o nové a alternativní marketingové kanály, keré mohou zajistit jak likviditu služeb a produktů firem, tak podpořit jejich značku. V první řadě projekt cílí na reklamní a marketingové agentury, které by pro své klienty rády zprostředkovali marketing na této nové platformě. Webové stránky projektu naleznete zde: https://www.welovefun.cz


Prezentace projektu

 

AUTOR PROJEKTU

Autorem tohoto projektu je 23letý Petr Horálek. Zástupce TikTok Influencerů v CZ/SK. Tvůrce na zmiňované platformě, který v současné době upoutal pozornost více jak 150.000 uživatelů na TikToku. Petr k tomu říká: "Potenciál platformy pro následující roky je obrovský z hlediska marketingu. V zahraničí si značky vše dobře uvědomují, a proto na TikToku začínají působit. WELOVEFUN vzniklo za účelem propojení Influencerů na této platformě se značkami a poskytnutí kompletního servisu při tvorbě kampaní." 

 

SILNÉ A SLABÉ STRÁNKY

Silné stránky:

  • autor je zároveň tvůrce
  • zcela nová platforma s velkým potenciálem růstu 
  • prozatím volný prostor na tuzemském a zahraničním marketingovém trhu
  • zákazníky budou společnosti a reklamní a marketingové agentury 
  • nízké náklady na provoz projektu
  • již hotová skupina tvůrců kampaní se sledovaností 700.000 aktivních uživatelů
  • prostor pro rozšíření nabídky služeb zákazníkům v budoucnu 
  • bezkonkurenční možnosti a spolupráce s TikTok Influencery při tvorbě kampaní
  • možnosti oslovení širokého publika 

Slabé stránky:

  • Neznalost a nezkušenost firem s platformou TikTok

AKTUÁLNĚ

  • Donald Trump vyslovuje společnostem Walmart a Oracle podporu v převzetí operací platformy TikTok na území USA. Aplikace je tedy na dobré cestě, aby nadále fungovalo ve Spojených státech. Více se můžete dozvědět v článku ZDE.

  • Úspěšně realizované kampaně pro společnosti Warner Music a Universal Music.

  • Úspěšně jsme ve spolupráci s naším členem týmu Davidem Ducem uspořádali historicky první přednášku o TikToku v SELFIE MARKET PRAGUE za podpory Realitní středy. 

  • Úspěšně navazujeme spolupráce se zážitkovými centry. Cílem je v první řadě barterová spolupráce s budoucí možností propagace a uspořádání akce v místě zúčastnění dětí a rodičů

  • Spuštěn TikTok profil WELOVEFUN.

  • Zařazování do portfolia a vyjednávání podmínek s mediálními a reklamními agenturami.

  • Zajištěné prostory pro produkci.
  • Dokončené video pro prezentaci tváří organizace, které můžete shlédnout níže. 

Představení TikTok Influencerů WELOVEFUN - @_sairem, @samuelsamake, @daveduc, @the_alas, @tynaku, @ proste_djany, @tvujsyn, @lyubov103, @krem.lera 

 

 

PRODEJ A STRATEGIE

Prodej služeb společnosti  WELOVEFUN s.r.o. bude probíhat několika směry. Prvním je oslovení reklamních a mediálních agentur v ČR a SK prostřednictvím přímé nabídky s cílem otestování spolupráce a následném zasmluvnění obchodní spolupráce. Druhý směr bude realizován prostřednictvím online marketingové kampaně, kdy se pokusí autor projektu oslovit a získat zájem firem v oblasti výroby a produkce služeb nebo produktů vhodných pro cílovou skupinu stávající základny platformy TikTok. 

Konkrétní kampaně bude mít na starosti právě autor projektu, který společně s kreativci a tvůrci obsahů bude realizovat konkrétní kampaně na základě požadavků klientů. Vetšina pracovníků bude tedy externích to za účelem nízkých provozních nákladů na začátku projektu. Ve druhé fázi pokud, se podaří získat potřebné množství klientů a objem zakázek bude následovat rozšíření týmu společnosti za účelem zvýšení kvality, rychlosti a snížení nákladů na samotnou výrobu kampaní. V současné době je autor projektu v jednání s několika potenciálními klienty, kteří mají zájem o tvorbu a propagaci prostřednictvím platformy TikTok. 

 

BUDOUCÍ ROZŠÍŘENÍ PROJEKTU

V projektu je plánováno efektivní rozšíření a to s ohledem na potřeby klienta s využitím moderních technologií tvorby kampaní. Autor projektu plánuje v budoucnu nakupovat a vyvíjet nové technologie na zpracování video prezentací. Rozšíření působení mimo platformu TikTok, či případná expanze do zahraničí.


ROZDĚLENÍ INVESTICE

Investiční částka bude použita především na počáteční jednorázové náklady a provozní financování pro prvních 12 měsíců: 

Jednorázové náklady celkem = 51.560 Kč

  • Webové stránky (SEO, optimalizace) - 20.000 Kč
  • Založení společnosti - 17.000 Kč
  • Právní služby - 14.560 Kč 

Pravidelné měsíční náklady = 37.000 Kč

  • Měsíční náklad na marketing / měs. - 12.000 Kč
  • Řízení projektu a společnosti  - 7.700 Kč
  • Učetnictví - 1.500 Kč
  • Webblog - 3.450 Kč
  • Nečekané výdaje - 2.750 Kč
  • Měsíční odměny influencerům - 3.000 Kč
  • Odměny pro obchodníky v prvním roce - 6.600 Kč

 

Předpokládané obraty, marže a zisk pro první rok fungování projektu:

  • Dle dodaných ekonomických plánů autor předpokládá roční obrat z prodeje 450.000 Kč, zisk 149.000 Kč

Předpokládané obraty, marže a zisk pro druhý rok fungování projektu:

  • Dle dodaných ekonomických plánů autor předpokládá roční obrat z prodeje 1.375.000 Kč, zisk 597.000 Kč

Předpokládané obraty, marže a zisk pro třetí a další roky fungování projektu:

  • Dle dodaných ekonomických plánů autor předpokládá roční obrat z prodeje 2.570.000 Kč, zisk 1.792.000 Kč

 

INVESTOR

 

MONETIZACE

Uživatel zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1%, za cenu 38.120 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1% z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 1.490 Kč za první rok (zhodnocení 3,9% p.a.). Za 2 rok získá uživatel 5.970 Kč (zhodnocení 15,66% p.a.). Za 3. rok získá uživatel 17.920 Kč (zhodnocení 47% p.a.). Návratnost investice je odhadována na cca 45 měsíců. Data prezentovaná v rámci monetizace byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtenám srážkové daně.

 

VLASTNICKÁ STRUKTURA A TÝM

Uživatelé portálu invester.cz mají možnost zakoupit volný obchodní podíl ve společnosti WELOVEFUN s.r.o., zastoupené jednatelem Petrem Horálkem, která byla založena za účelem realizace tohoto projektu.

Rozdělení obchodních podílů:

• 87% - Petr Horálek - autor projektu

• 13% - INVESTER GROUP HOLDING s.r.o. - určeno pro zájemce o nepřímý obchodní podíl

 

 

RIZIKO

Rating: "C Vyšší riziko" - Tento rating přidělujeme projektům, které nemají žádnou obchodní historii. Typicky se jedná o nové start-upy. Kapitál především směřuje do služeb jako jsou IT, marketing, reklama a technologický vývoj, dle konkrétních podmínek v detailu projektu. Projekt není jištěn žádným hmotným majetkem a představuje vyšší riziko, které vyvažuje vysokým ziskem. Projekt realizuje společnost v níž INVESTER vlastní obchodní podíl.