CÍLOVÁ ČÁSTKA: 1.955.000 Kč
VOLNÝ PODÍL: 40 % ?
Cena za 1% podílu: 48.875 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: B Střední riziko ?
Zajištění projektu: Ano, částečně ?
Plánovaný zisk projektu: 5.190.000 Kč ?
32%

Předobjednáno 616.875 Kč z cílové částky 1.955.000 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 


Předmětem tohoto projektu je nákup nemovitosti v centru Ostravy a její rekonstrukce na prostor privátního wellness apartmánu, určeného pro širokou škálu klientely. Projekt nabízí zajímavou monetizaci společně se zajištěním nemovitostí. Součástí projektu je investice do nemovitosti a její rekonstrukce, čímž se poměrně zvýší její cena i pro pozdější prodej na trhu.

POPIS PROJEKTU

Nové wellness přímo v centru Ostravy. Zažijte dokonalé uvolnění těla i mysli od denních starostí v unikátních prostorách a v naprostém soukromí. Cílem je pro zákazníky vytvořit prostor, který zanechá dojem. Prostor vytvoříme s atmosférou plnou komfortu relaxace uvolněnosti a intimna. Použitými elementy k vytvoření atmosféry budou voda, země, dřevo, oheň, kov a na úrovni smyslů pak hudba, vůně, světla a dotek.

Prostor bude vytvořen kompletní rekonstrukcí vhodně orientovaných bytových prostor s rozlohou kolem 50m2. Takto vybudovaný prostor pak může sloužit hostům k relaxaci nebo jako luxusní milenecký azyl. Pronajmout půjde také celá noc v apartmánu. Součástí vybavení bude hydromasážní vana, infrasauna vhodná i pro osoby nesnášející klasickou finskou saunu s vysokými teplotami, velko-formátová televize, ozvučení, kuchyň, minibar, prostorná postel, aromaterapie a další. Cena 2 hodinového pobytu 1.200 Kč, cena pobytu na noc 2.780 Kč. Přístup bude zcela diskrétní bez nutnosti potkat se s personálem. 

 

INVESTIČNÍ ZÁMĚR

• Nákup bytu o rozloze 50-60m2 v Ostravě v hodnotě cca 1.000.000 Kč

• Rekonstrukce a potřebné vybavení: 500.000 Kč

• Marketing a rezerva pro první rok: 200.000 Kč (zahrnuje web, PPC Adwords kampaně, Facebook PPC kampaně, Správa kampaní, SEO, Instagram) 

Autor projektu je připraven finančně podpořit marketingové kampaně i ze svých finančních prostředků. 

 

VLASTNICKÁ STRUKTURA A TÝM

Společnost s.r.o. bude založena za účelem realizace projektu a nabízí 40% volný obchodní podíl investorům. Rozdělení obchodních podílů bude následující:

• 40% - Volný obchodní podíl k dispozici

• 50% - autor projektu Marek Sikora

• 10% - INVESTER GROUP HOLDING s.r.o.

 

MECHANIKA PROJEKTU

Projekt je koncipován na 4 roky, po kterých následuje exit a prodej nemovitosti. Případně projekt vykoupí nemovitost za tržní cenu – či přefinancuje bankou – a bude dále pokračovat. Projekt po 4 letech tedy vrátí celou investovanou částku investorovi spolu s ročními výnosy. V případě zájmu bude možné investici prodloužit na základě dohody mezi investorem a autorem projektu.

Výnos této investice vychází ze dvou rovin:

A)

V rámci této investice počítáme, že nakoupíme nemovitost v hodnotě zhruba 1.000.000 Kč. Předpokládáme, že po 4 letech bude mít tato nemovitost hodnotu vyšší o 17%, což je střízlivý odhad, vzhledem k tomu že za poslední 2 roky měly nárůst podobné byty v lokalitě Ostrava 36%. Vzhledem k investici 500.000 Kč do vybavení nemovitosti (viz sekce investiční záměr), dále počítáme, že samotná rekonstrukce také zvedne prodejní cenu nemovitosti o dalších 250.000 Kč. Po 4 letech provozu prodáme předmětnou nemovitost minimálně za 1.420.000 Kč. 

B)

Provoz „Wellness apartmánu“, který umožnuje diskrétně pronajmout byt na 2 hodinové okno nebo rovnou na další časové období 1 noc. Celkově předpokládáme uskutečnění minimálního obratu společnosti 5.190.000 Kč, souhrnně za 4 roky provozu. 

 

 

OBRAT, NÁKLADY A ZISKY

Obrat v prvním roce: 780.000 Kč

Obrat v druhém roce: 1.050.000 Kč

Obrat v třetím roce: 1.520.000 Kč

Obrat ve čtvrtém roce: 1.840.000 Kč

Po čtvrtém roce následuje prodej nemovitosti za předpokládanou cenu 1.420.000 Kč.

 

MARŽE

Na základě dat prezentovaných autory Wellness projektu předpokládáme náklady na provoz a přivedeného zákazníka zhruba 65% ceny, tedy marži 35% z ceny pobytu, která je stanovena na 1.200 Kč za dvou hodinový pobyt a 2.780 Kč na noc.

 

MARKETINGOVÉ KANÁLY

• PPC adwords a jeho správa (první rok je tento budget hrazen z cílové částky)

• Facebook Ads (první rok je tento budget hrazen z cílové částky. Pro další roky je náklad započítán v maržích)

• SEO jednorázově a měsíční SEO práce (první rok je tento budget hrazen z cílové částky. Pro další roky je náklad započítán v maržích)

• Navštěvované katalogy firmy.cz, dále pak specifické, které se vážou k předmětu projektu, tedy natajno.cz, azyly.cz apod.

• v prvním roce využijeme velké množství partnerů (Slevomat, Booking.com, hotely.cz, Trivago)

• Lokální MikroInfuenceři do 10.000 followers výměnou za voucher

 

 

KONKURENCE 

V rámci konkurence evidujeme několik již existujících konkurentů

Intim relax - Privátní wellness Ostrava

Sensations Relax Ostrava

Relax Days  (nediskrétní)

3ka Spa&Wellness (špatné prostředí bez moderní atmosféry)

Wellness Poruba  (bez atmosféry, lokace mimo centrum)

 

INVESTOR


MONETIZACE

Uživatel zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1%, za cenu 48.875 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1% z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 2.211Kč za první rok (zhodnocení 4,52%). Za 2 rok získá uživatel 2.976 Kč (zhodnocení 6,08% p.a.). Za 3 rok získá uživatel 4.309 Kč (zhodnocení 8,81% p.a.). Za 4 rok získá uživatel 5.216 Kč (zhodnocení 10,67% p.a.). Po 4 letech dojde k prodeji nemovitosti, kdy předpokládaný výnos z prodeje dělíme mezi investory. Výnos za 1% obchodního podílu uživatele předpokládáme 10.500 Kč. Celkově uživatel získá zhodnocení 25.212 Kč za 4 roky (průměrné roční zhodnocení 12,89% p.a.). + je mu vrácen vklad v hodnotě 48.875 Kč a to ihned po prodeji předmětné nemovitosti.

Návratnost investice je odhadována na cca 48 měsíců. Data prezentovaná v rámci monetizace byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtenám srážkové daně.

 

RIZIKO

Projekt má přiřazen „Rating: B" Střední riziko – Tento rating přidělujeme projektům, které nemají žádnou obchodní historii. Typicky se jedná o nově začínající firmy. Kapitál je v tomto projektu částečně jištěn nemovitostí a její rekonstrukcí. Část kapitálu směřuje do marketingu a reklamy. Projekt bude realizovat společnost v níž INVESTER vlastní obchodní podíl.