VOLNÝ PODÍL: 40 % ?
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
CÍLOVÁ ČÁSTKA: 9.513.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: B Střední riziko ?
STAV PROJEKTU: Aktivní
1%

Předobjednáno 51.000 Kč z cílové částky 9.513.000 Kč

CHCI NEPŘÍMÝ PODÍL CHCI PŘÍMÝ PODÍL

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

Pár slov o myšlence:

Název projektu VitaminKlub se týká jedné ze základních stavebních látek lidského těla. Vitamín z latinského Vita = život a Amín = aminokyselina, která je základ všech bílkovin. Vitamíny a Minerály nejsou léky či doplňky stravy, jsou to spolu s ostatními látkami základní živiny pro správné fungování těla. Projekt Vitamin Klub nabízí alternativu k látkám, které nejsou přirozeně obsažené v našich běžně dostupných potravinách.

Vznik Vitamín Klubu:

VitaminKlub vznikl jako přirozený výstup studií a vlastních zkušeností pana Filipa Mlčocha již v roce 2014. Samotná historie myšlenky začíná podstatně dříve. Pan Mlčoch byl vrcholovým sportovcem, který dbal na své tělo a tak se zajímal i jeho fungování a vše co se do správného fungování promítá. Sám zakladatel hledal a testoval dostupné studie a produkty 16 let. Nyní říká, že doplňky stravy se chybně nazývají Vitamíny. Z jeho výzkumu vyplynulo, že založení VitaminKlubu je správný tah, možná i nezbytný. Celá myšlenka poté ještě získala na obrátkách v roce 2004, kdy se pan Mlčoch dostal k zásadní informaci a to, že se lidské tělo umí samo regenerovat a to pokud k tomu má dostatek všech živin. VitaminKlub se v tu chvíli stal nutností. Pan Mlčoch tedy začal uplatňovat své dlouholeté zkušenosti a nabyté know-how ve své rodinně i mezi svými přáteli. Pochopení fungování Vitamínů a Minerálů v těle přineslo výsledky a okolí pana Mlčocha se začalo cítit lépe jak fyzicky, tak psychicky. Zdravotní obtíže zmizely a proces regenerace byl úspěšný. Pomoci ostatním lidem cestou se tak stalo hlavním účelem VitaminKlubu. 

Kdo je členem VitaminKlubu: 

Členovi VitaminKlubu není lhostejná jeho kondice, jeho fyzické a psychické zdraví. Člen VitaminKlubu není vyčerpán, vystresovaný, je vitální, má kvalitní spánek, rychlou a efektivní regeneraci vlastního těla. Je součástí domu zdraví, poradenství a prevence. Ví, že dnešní potraviny jsou chemicky zpracovávány, což se podepisuje do jejich kvality a spolu s konzervačními látkami způsobují toxicitu lidského těla. Člen VitamínKlubu má svůj individuální roční plán pro kvalitní život.

Motto VitaminKlubu mluví asi za vše: 

 

Motto: „Normální je život bez nemocí a zranění, plný síly, energie a vitality.“ 


Projekt je již částečně fungující, jedná se tedy o podporu stávajícího subjektu. 

Rozdělení investičních prostředků pro vývoj projektu: 

  • Projekt je již fungující není potřeba investovat do vývoje například nových výrobních postupů či technologií.
  • Vyvinutí postupů prodeje, marketingu a obchodní strategie 200.000,- Kč
  • Vývoj postupů návodů pro spotřebitele, vývoj MLM marketingu 250.000,- Kč
  • Kompletní upgrade webových stránek 580.000,- Kč
  • E-Shop 180.000,- Kč
  • Mobilní aplikace pro členy klubu a distributorskou část 990.000,- Kč
  • E-learning a akvizice MLM partnerů 300.000,- Kč

Rozdělení investičních prostředků pro marketing projektu: 

  • Mikrosites pro podporu přirozeného vyhledávání 305.000,- Kč
  • MLM Marketing 180.000,- Kč
  • Placená reklama na webových stránkách, PR články, PPC a SEO 300.000,- Kč
  • Vybavení 50. MLM partnerů – samolepky, propagační materiály, školení dovedností 500.000,- Kč
  • Propagace veřejně známými osobnostmi, sportovci 135.000,- Kč
  • Spolupráce se sportovními organizacemi 360.000,- Kč

Rozdělení investičních prostředků pro režii společnosti:

  • Zázemí společnosti spojená s distributorskou kanceláří 40.000,- Kč
  • Fungování MLM systému 180.000,- Kč
  • Retailový prodej – listování obchodních míst, tisk pro retail 700.000,- Kč
  • Podpora vlastního brandu včetně hmotného majetku 1.409.000,- Kč
  • Nákup zboží na sklad 2.000.000,- Kč
  • Zaměstnanci 200.000,- Kč

Pan Mlčoch již investoval do projektu 2.590.000,- Kč z vlastních prostředků. 

Název a struktura právnické osoby: 

  • Název - Vitamin Klub
  • Filip Mlčoch 60%
  • Volné podíly v objemu 40%
  • 1% podílu = 750.000,- Kč

Konkurenční prostředí:

Konkurence je v tomto segmentu celkem členitá, výrobci doplňků stravy, farmaceutické firmy, které vyrábějí a distribuují. Dále poté poradenské domy. Nikdo nespojil poradenskou činnost, výrobu vlastních produktů a dlouhodobou práci s klientem v rámci řešení jeho obtíží a prevence.

Dosahované výsledky konkurence: 

Konkurence dosahuje konstantních výsledků, jejich uživatelé cestují od jednoho brandu k druhému. Akvizice nových přichází ve chvíli, kdy chtějí řešit konkrétní problém, či s potřebou chránit se před vlivy prostředí např. v podzimním a zimním období. 

Konkurenční ceny a nabídky:

V porovnání jsou konkurenční nabídky dražší jak v celém balení tak při rozpočtu na jednu dávku. Konkurenční produkty prokazatelně při vyšší ceně neobsahují takové množství požadovaných látek potřebné pro lidské tělo. Produkty VitaminKlubu jsou tedy výkonnější za nižší cenu a navíc nabízí cenné poradenství. 

Strategie konkurence: 

Konkurence je zaběhnutá v kolejích, provádí standartní reklamní tahy jako reklama v televizi či doplňkový marketing. V rozvoji o doplňkové služby vidím slabou stránku konkurence. 

Zajištění odbytu:

  • Distribuční a odběratelská síť: Kombinace 3 osvědčených prodejních kanálů sjednocených jedním SW kde jsou zaznamenány nákupy, data o odběratelích a vytvářena síťová struktura.
  • Retail partneři s kamennými obchody (fitness a sportovní centra, sauny, masážní salony, trenéři, alternativní léčitelé)
  • MLM síť kariérní systém
  • ESHOP VitaminKlub

Koncoví uživatelé jsou všichni běžní lidé, kteří vyzkoušeli systém zdravotnictví a hledají k němu alternativu ve věku od 25-55 let dále pak extrémně vytížení lidé jak psychicky tak fyzicky jako manažeři, vrcholoví a hobby sportovci. 

 

Chci podpořit projekt

login-icon Přihlášení

Ještě nemáte účet? Zaregistrujte se

Registrace nového uživatele
Zapomněly jste heslo?