Předobjednáno 209.399 Kč z cílové částky 350.000 Kč
Nezávazná poptávka podíluUživatelé, kteří podporují projekt
U tohoto projektu máte příležitost investovat do podílu rozjíždějící se české značky MK Fitness. Aktuálně ji provozuje Miroslav Krčmař na svém webu a v rámci členského klubu MK Online Fitness začne nabízet tréninkové video-plány na cvičení s vahou vlastního těla, a to za měsíční poplatek.
Jeho klienti nepotřebují žádné nářadí ani nemusí nikam chodit – videa si mohou pustit kdekoli a kdykoli. Na výběr mají 4 úrovně, kdy v každé dostanou co týden nový plán, co mají cvičit, a to po dobu 10 týdnů. Navíc klub obsahuje dalších cca 50 videí se cviky a 15 videí s vysvětlením tréninkového plánu. Kromě toho si můžou zakoupit i konzultace, jídelníček či individuální plán.
Aktuálně se projekt nachází v testovacím režimu a má připravena všechna videa a čeká jen na ostrý start. Spuštění je podmíněno pouze agenturou vypočtenou částkou na online propagaci, aby značka byla hned od začátku dostatečně vidět, a tak nabrala širokou základnu klientů. A přesně to je cílem investice.
AKTUALIZACE 18. února: Po domluvě s autorem jsme snížili cílovou částku na 350.000 Kč a přidali také ručení zápůjčkou. Dle zpětné vazby investorů autor přepracoval rozpočet. Konkrétně došlo k úpravě rozložení investice, jelikož nově se již v začátku počítá s hojně poptávanou mobilní aplikací. U té autor již domluvil naprogramování, a to za výhodnou cenu. Zároveň došlo k úpravě ceníku. Podrobnosti o aplikaci, ceníku, autorovi, atd. najdete v Dalších informacích.
Jedná se o startup na začátku, který teprve chystá ostrý start prodejů. Právě ten mu společně můžeme pomoci rozjet. V rámci tohoto projektu je tedy stanoven rating „C Vyšší riziko“.
MK fitness s.r.o. plánuje dle svého business plánu čistý zisk po zafinancování projektu takto:
v roce 2022 po zdanění 288.868 Kč
v roce 2023 po zdanění 713.714 Kč
v roce 2024 po zdanění 811.359 Kč
Investor zakoupí 1% podíl ve MK Fitness s.r.o. za 17.500 Kč, čímž získá pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1 % z celkového zisku firmy. V případě splnění všech předpokladů a odhadů tedy 2.888 Kč za 1. rok (zhodnocení 16,5 % p.a.), za 2. rok 7.137 Kč (40,78 % p.a.) a za 3. rok 8.113 Kč (46,36 % p.a.). V následujících letech bude získávat výnosy dle výsledků firmy. Návratnost investice je odhadována na 35 měsíců. Data byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.
Položkové rozložení investice:
Budoucí vlastnická struktura: V případě úspěšného zafinancování se založí právnická osoba MK Fitness s.r.o. ve které 20% podíl získají investoři (formou nepřímého podílu) a 80% podíl bude držet současný majitel projektu.
» Novinka: Mobilní aplikace již brzy
Mobilní aplikace pro členský klub MK online fitness je v plánu. Bude realizována s vývojáři, autorovými spolužáky VŠ, kteří studovali obor IT a mají vývojářskou firmu. V aplikaci budou k dispozici všechna videa a moduly, které jsou i ve webovém rozhraní. Oproti webové platformě navíc v mobilní budou všechny cviky označeny štítkem obtížnosti či zatěžované oblasti a klient si potom bude moci v aplikaci i sám navolit trénink. V praxi to bude vypadat tak, že klient zadá obtížnost tréninku, požadovanou oblast, délku tréninku a aplikace mu sama vyjede plán na daný den.
» Novinka: Aktualizovaný ceník
Členství v MK online fitness: 1 měsíc … 490 Kč | 3 měsíce … 980 Kč | 12 měsíce … 3.920 Kč
E-book "6 důvodů proč většina lidí nevydrží dlouhodobě cvičit" … zdarma ke stažení
E-book "10 nejčastějších mýtů o silovém tréninku" … zdarma ke stažení
Videokurz "Jak si ze cvičení udělat návyk" … 150 Kč (při koupi libovolného členství se poskytne sleva 150 Kč)
Samostatný jídelníček na 35 jídel (týden) … 490 Kč
Balíček členství MK online fitness na 1 měsíc a jídelníček na 35 jídel … 680 Kč
Strategie počítá, že klienti zůstanou členy dlouhodobě, jelikož jim nabízí množství variant, a navíc se bude obsah ještě postupně rozšiřovat.
» O autorovi projektu MK Fitness
Miroslav Krčmař měl za 6 let přes 100 individuálních klientů a zároveň vedl a dosud vede skupinové fitness tréninky. Specializuje se mj. na cvičení s vlastní vahou a na TRX tréninky. Samozřejmě má několik licencí, a to na sportovní a rekondiční masáže, spinning instruktora, TRX osobní trénink nebo TRX skupinové lekce. Zároveň disponuje 8 lety zkušeností s masírováním, včetně masírování profesionálních kulturistů či rekreačních sportovců.
» Promyšlená marketingová strategie
Klienty nejprve značka zaujme bezplatným e-bookem, který jim pokládá otázky, na které jim následně odpovídá ve videokurzu Jak si udělat ze cvičení návyk. Jakmile získají takto silnou motivaci, projekt jim předloží tréninkové plány. Na výběr mají 4 úrovně, kdy v každé dostanou, co týden nový plán a vědí, co mají cvičit, a to vždy po dobu 10 týdnů (2,5 měsíce). Tréninkové jednotky jsou od 15 do 35 minut.
» Obsah na dlouho dopředu
Úplní začátečníci v klubu mají v základu obsah až na 10 měsíců. Navíc členský klub obsahuje dalších cca 50 videí se cviky a dalších 15 videí s vysvětlením tréninkového plánu. A konečný počet videí se ještě zdvojnásobí, takže klienti budou mít pádný důvod v klubu setrvávat dál i po docvičení základní části. Dále si k videím můžou zakoupit třeba online konzultace, jídelníček nebo individuální tréninkový plán.
» Garant projektu
Garantem projektu je budoucí jednatel společnosti MK fitness s.r.o., který je za správu a za management společnosti odpovědný. INVESTER ve společnosti pro investory získá podíl ve výši 20 %, prostřednictvím kterého se investoři budou podílet na zisku této společnosti. INVESTER zmíněné společnosti přenechá investovanou částku na základě smlouvy o zápůjčce s úrokem 5 % ročně. V případě výplaty zisku budou úroky o tento zisk poníženy. V případě, že by společnost nedosáhla v prvních letech zisku, získají investoři úroky ze zápůjčky.
» Na jaké klienty projekt vlastně cílí
Členský klub je vhodný pro každého, kdo na sobě chce začít pracovat, ale nechce či nemůže docházet do fitness centra. Je také vhodný pro každého, kdo raději cvičí sám. Primárně je určen pro začátečníky. Před vstupem do klubu si může klient zakoupit kurz Jak si ze cvičení udělat návyk, kde se naučí udělat si ze cvičení rutinu. Nosným motivem projektu je, že s ním klient začíná cvičit naposledy poprvé.
» Potenciální okruh uživatelů
Dle statistiky se cvičení aktivně věnuje jen 20 % populace. Ze zbylých 80 % je cca 65 % v požadované věkové hranici 15–65 let. To nám dělá přibližně 5 milionů obyvatel v ČR, které můžeme oslovit. Navíc dle stejného vzorce i polovina obyvatel na Slovenska 2,5 milionu. Celkem má tedy služba až 7,5 milionu potenciálních uživatelů.