Hodnota projektu: 1.000.000 Kč
VOLNÝ PODÍL: 30 % ?
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
CÍLOVÁ ČÁSTKA: 900.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: A Nízké riziko ?
Zajištění projektu: Ano, částečně ?
STAV PROJEKTU: Aktivní
Plánovaný zisk projektu: 1.800.000 Kč ?
28%

Předobjednáno 249.000 Kč z cílové částky 900.000 Kč

CHCI NEPŘÍMÝ PODÍL CHCI PŘÍMÝ PODÍL

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

 

 
Tento projekt se týká financování květinářství Flower Factory za účelem zřízení nové prodejny, která se bude nacházet v obchodní jednotce v prostorách OC Atrium v Hradci Králové. Předpokládaný čistý zisk za první rok je 750.000 Kč.

 

 

Autorem projektu je pan Martin Šimák, který již 4 roky úspěšně podniká v oblasti prodeje a distribuce květin vč. příslušenství v obci Nechanice. Stávající prodejna dosáhla za rok 2016 obratu cca 2.000.000 Kč před zdaněním, při hrubém zisku cca 45% obratu. Sortiment stávající prodejny v Nechanicích se skládá z květin převážně dovezených z Holandska a dále pak dárkových předmětů. Mezi služby, které pan nabízí Šimák svým zákazníkům patří kromě aranžování květin také dovoz zboží na objednávku. Zde se můžete podívat na Facebookové stránky Zahradnictví Nechanice nebo přidruženého profilu Zámecké růže

Na základě úspěšných zkušeností s provozem stávající prodejny se pan Martin Šimák rozhodl rozšířit o druhou pobočku. Provozovna bude umístěna v prostorách OC Atrium v Hradci Králové.  V rámci obchodního centra je lokalizována přímo u hlavního vstupu mezi stávajícími obchodními jednotkami. 

 

 

KONKURENČNÍ VÝHODY

V současné době není v samotném obchodním centru žádný podobný prodejce výše uvedeného zboží. Mezi konkureční výhody projektu Flower Factory patří samotné umístění prodejního místa přímo u vchodu do OC Atrium, dále pak široká nabídka služeb vč. rozvozu květin a dárkového zboží. Květiny Nechanice si získaly řadu spokojených zákazníků a to díky vysoké kvalitě provedené práce při aranžování květin, o čemž svědčí výše uvedené Facebookové profily s vysokým množstvím fanoušků.

 

 

ZAJIŠTĚNÍ ODBYTU 

Hlavním prodejním kanálem je přímý prodej zákazníkovi v kamenné prodejně. V rámci nové poobočky plánujeme silnější investici do online marketingu a to převážně skrze facebookové PPC kampaně a PPC Google Adwords. Jako doplňek bude umístěna reklama v prostorách OC Atrium a budou rozdávány propagační letáky v rámci otevření nové pobočky. Další reklamní plochy mohou být využity také v okolí OC Atrium. 

 

ZALOŽENÍ SPOLEČNOSTI

V případě úspěšného zafinancování cílové částky dojde k založení nové společnosti Flower Factory s.r.o. Hlavním vlastníkem a jednatelem společnosti se stane autor podnikatelské příležitosti pan Martin Šimák. Ve výše uvedené společnosti bude k dispozici volný obchodní podíl ve výši 30%. Do tohoto volného obchodního podílu mohou vstoupit uživatelé platformy INVESTER a to buď přímým podílem na své jméno nebo zprostředkovaně prostřednictvím společnosti  INVESTER GROUP HOLDING s.r.o.

Přímý podíl

- Uživatel se stává přímým společníkem právnické osoby se všemi právy a povinnostmi, které s výkonem funkce souvisí.

- Získává podíl ze zisku společnosti přímo a má možnost ovlivnit běh projektu.

Nepřímý podíl

- Podíl za uživatele zprostředkovává společnost INVESTER 

- Uživateli neplynou žádné povinnosti spojené s řízením společnosti a o výplatu zisku se stará INVESTER

- Smlouva o tichém společníkovi

 

MODELOVÝ PŘÍKLAD

Uživatel koupí 1% nepřímý podíl v tomto projektu v ceně 30.000 Kč. Projekt v prvním roce vykáže čistý zisk 750.000 Kč. Díky tomu vlastník 1% podílu dostává procentuelní část, tedy 7.500 Kč a to za první rok existence společnosti. V dalším roce má opět nárok na 1% podíl z čistého zisku společnosti, stejně jako ve všech následujích letech. Po 4 letech má uživatel splacen vložený kapitál, přičemž podíl je stále v jeho vlastnictví. Podíl může v případě zájmu odprodat za zakoupenou nebo vyšší částku společnosti INVESTER nebo jinému zájemci, nebo si ho dále ponechat. 

  

MONETIZACE

Dle připravované nabídky zboží a odhadu prodejů plánuje Flower Factory s.r.o. v prvním roce obrat cca 3.600.000 Kč s hrubým ziskem před zdaněním a odečtením některých nákladů cca 50% z celkového obratu. Díky tomu bude mít společnost Flower Factory s.r.o. dostatek kapitálu pro vyplácení podílů svým podílníkům. V rámci roku 2018 Flower Factory s.r.o. plánuje navýšení obratu a zisku díky dalšímu rozšíření provozu.  Autor projektu počítá s investicí vlastních prostředků do uhrazení kauce v OC Atrium v celkové výši 100.000 Kč. 

 

Jednorázové náklady: 

17.000 Kč - založení společnosti Flower Factory s.r.o.

90.000 Kč - nákup chladící vitríny a zařízení prodejny

21.000 Kč - kasa a pokladní systém 

500.000 Kč - nákup zboží na sklad

30.000 Kč - internetový obchod

242.000 Kč - režijní náklady na dva měsíce

 

Detailní rozpis režijních nákladů pro jeden měsíc: 

30.000 Kč - měsíční pronájem plochy v OC Atrium včetně služeb a režie

60.000 Kč - měsíční náklad na zaměstnance vč. odvodů (dva zaměstnanci na hlavní pracovní poměr, jeden brigádník)

25.000 Kč - měsíční náklad marketing: PPC kampaně

4.500 Kč - měsíční optimalizace PPC kampaní

1.500 Kč - vedení a správa učetnictví za jeden měsíc

 

 

 

logo invester

Odpovědná osoba za tento projekt je Milan Čmelík, cmelik@invester.cz

 

 

Chci podpořit projekt

1.000 Kč
Voucher na nákup květin

Voucher v hodnotě 1.200 Kč

2.500 Kč
Voucher na nákup květin

Voucher v hodnotě 3.000 Kč

5.000 Kč
Voucher na nákup květin

Voucher v hodnotě 3.000 Kč

10.000 Kč
Voucher a sleva na nákup květin

Voucher v hodnotě 12.000 Kč + 15% dlouhodobá sleva na další nákupy

20.000 Kč
Voucher a sleva na nákup květin

Voucher na květinové aranžmá v hodnotě 24.000 Kč + 15% dlouhodobá sleva na další nákupy

50.000 Kč
Voucher a sleva na nákup květin

Voucher na květinové aranžmá v hodnotě 60.000 Kč + 20% VIP sleva na další nákupy

login-icon Přihlášení

Ještě nemáte účet? Zaregistrujte se

Registrace nového uživatele
Zapomněli jste heslo?